Graphic Design
De wijze waarop communicatie is opgesteld is vaak voor consumenten de doorslaggevende factor om te kiezen voor je product. Daarom moet een ontwerp aantrekkelijk en duidelijk zijn voor de doelgroep die je voor ogen hebt. Kleuren en lettertypes zijn van belang, maar vooral de tekst en het beeld en de plaatsing ervan moet volledig kloppen. In een paar seconden beslist de lezer immers of hij aangetrokken wordt door wat je te zeggen het of dat het hem koud laat.
Wist je dat onze hersenen sommige woorden uit een tekst oplichten, zonder de hele tekst te lezen? Zoals het woord "gratis" of je eigen naam. Maar onze hersenen sturen ons nog meer: zo kan je veel moeilijker een tekst lezen die links naast een foto staat. Terwijl dat veel makkelijker gaat wanneer hij aan de rechterkant staat. Kortom, met deze tips wordt bij de opmaak van een layout steeds rekening gehouden.
Cultuurbrochure Temse 2018-2019
We gaan voor pastelkleuren en kiezen groen en lichtroos, wat samen de grijsblauwe kleur vormt. Foto's zijn de trekkers; die zetten we zo groot mogelijk. En als Kamal Kharmach zijn ogen eens opentrekt, dan onthoud je wel dat hij naar Temse komt.
Cultuurbrochure Temse 2017-2018
Licht uit, spot aan! Het cultuurjaar 2017-2018 bracht veel muziek en theater, maar ook een heleboel workshops. Zoals deze kookles waarin je een vegetarisch lasagne leert maken. Superlekker!
Cultuurbrochure Temse 2016-2017
Voor elke categorie werd een illustratie gemaakt. De dame van de cover en het dansende meisje worden ook als muurstickers gemaakt en kleven in de trappenhal en in de cafetaria van theaterzaal Roxy.
Shoppingtas
De nieuwe brug in Temse is één van de trekpleisters. Ze wordt het hoofdthema op de shoppingtas. Vervaardigd uit gerecycleerde petflessen.
Inplasco
Voor Inplasco in Temse werd een logo ontworpen en bijhorende verpakking voor hun nieuwe plamuurassortiment 4X. Op de Eurofinish beurs stond hun ander assortiment, voornamelijk verfspuitapparatuur, in de kijker. In de bijhorende brochure vind je producten en prijzen.
Logo's
Een goed logo is eenvoudig, herkenbaar, tijdloos, gepast en flexibel.
Somnis Bedding
Folder en posters voor het eigen assortiment van Somnis Bedding in Lokeren. En matrasstickers voor de Franse online klanten.
Museum logo, huisstijl en brochure
Logo, briefpapier, envelop, wegwijzerborden en brochure voor een museum.
Aperitiefconcert
De Koninklijke Harmonie St. Cecilia geeft jaarlijks een aperitiefconcert. Voor hun 220 jarige bestaan, wilden ze graag een variant op hun vorige affiche.
Kerstkaarten
Een jaarlijks familiaal pleziertje: wie ontwerpt de kerstkaart?
Hondenpoep campagne
Graag wat minder hondenpoep op de grond? In deze campagne willen we tonen dat de hond en zijn baas de beste vrienden zijn die voor elkaar zorgen. Voor wie deze emotionele aanpak niet werkt, krijgt toch de boodschap mee dat men een boete tot € 350 kan krijgen voor het niet opruimen van de hondenpoep.
Toneelhuislblad
Programmabrochure voor een toneelhuis.