Graphic Design

De wijze waarop communicatie is opgesteld is vaak voor consumenten de doorslaggevende factor om te kiezen voor je product. Daarom moet een ontwerp aantrekkelijk en duidelijk zijn voor de doelgroep die je voor ogen hebt. Kleuren en lettertypes zijn van belang, maar vooral de tekst en het beeld en de plaatsing ervan moet volledig kloppen. In een paar seconden beslist de lezer immers of hij aangetrokken wordt door wat je te zeggen het of dat het hem koud laat.
Wist je dat onze hersenen sommige woorden uit een tekst oplichten, zonder de hele tekst te lezen? Zoals het woord "gratis" of je eigen naam. Maar onze hersenen sturen ons nog meer: zo kan je veel moeilijker een tekst lezen die links naast een foto staat. Terwijl dat veel makkelijker gaat wanneer hij aan de rechterkant staat. Kortom, met deze tips wordt bij de opmaak van een layout steeds rekening gehouden.

Cultuurbrochure Temse 2018-2019

We gaan voor pastelkleuren en kiezen groen en lichtroos, wat samen de grijsblauwe kleur vormt. Foto's zijn de trekkers; die zetten we zo groot mogelijk. En als Kamal Kharmach zijn ogen eens opentrekt, dan onthoud je wel dat hij naar Temse komt.
cultuurcentrum temse 2018 cover
cultuurcentrum temse 2018 binnenpagina


Cultuurbrochure Temse 2017-2018

Licht uit, spot aan! Het cultuurjaar 2017-2018 bracht veel muziek en theater, maar ook een heleboel workshops. Zoals deze kookles waarin je een vegetarisch lasagne leert maken. Superlekker!
cultuurcentrum temse 2017 cover
cultuurcentrum temse 2017 binnenpagina


Cultuurbrochure Temse 2016-2017

Voor elke categorie werd een illustratie gemaakt. De dame van de cover en het dansende meisje worden ook als muurstickers gemaakt en kleven in de trappenhal en in de cafetaria van theaterzaal Roxy.
cultuurcentrum temse 2016 cover
cultuurcentrum temse 2016 familie
cultuurcentrum temse 2016 podium
cultuurcentrum temse 2016 vorming


Shoppingtas

De nieuwe brug in Temse is één van de trekpleisters. Ze wordt het hoofdthema op de shoppingtas. Vervaardigd uit gerecycleerde petflessen.
shopping temse beeld brug
shoppingtas met brug van Temse


Inplasco

Voor Inplasco in Temse werd een logo ontworpen en bijhorende verpakking voor hun nieuwe plamuurassortiment 4X. Op de Eurofinish beurs stond hun ander assortiment, voornamelijk verfspuitapparatuur, in de kijker. In de bijhorende brochure vind je producten en prijzen.
brochure 4X van inplasco
verpakking 4X  van inplasco
eurofinish stand inplasco
eurofinish brochure inplasco

Logo's

Een goed logo is eenvoudig, herkenbaar, tijdloos, gepast en flexibel.
logos bedpacker, roomkouter, bornems harmonie orkest en iotbe
logos netheidscampagne temse, bodial, olav en goodnight


Somnis Bedding

Folder en posters voor het eigen assortiment van Somnis Bedding in Lokeren. En matrasstickers voor de Franse online klanten.
folder fabriekswinkel Somnis Bedding in Lokeren
posters Somnis Bedding in Lokeren
Matrassticker Franse online matrassenklant
Stickers matrassen voor Franse klanten


Museum logo, huisstijl en brochure

Logo, briefpapier, envelop, wegwijzerborden en brochure voor een museum.
pancartes afdeling museum
huisstijl museum
binnenpagina brochure museum
binnenpagina brochure museum


Aperitiefconcert

De Koninklijke Harmonie St. Cecilia geeft jaarlijks een aperitiefconcert. Voor hun 220 jarige bestaan, wilden ze graag een variant op hun vorige affiche.
aperitiefconcert koninklijke harmonie st cecilia
aperitiefconcert harmonie 220 jarig bestaan


Kerstkaarten

Een jaarlijks familiaal pleziertje: wie ontwerpt de kerstkaart?
kerstkaart 2016
kerstkaart 2014
kerstkaart 2014
kerstkaart 2015


Hondenpoep campagne

Graag wat minder hondenpoep op de grond? In deze campagne willen we tonen dat de hond en zijn baas de beste vrienden zijn die voor elkaar zorgen. Voor wie deze emotionele aanpak niet werkt, krijgt toch de boodschap mee dat men een boete tot € 350 kan krijgen voor het niet opruimen van de hondenpoep.
hondenpoepcampagne
hondenpoepaffiche in bos


Toneelhuislblad

Programmabrochure voor een toneelhuis.
toneelhuisblad cover
toneelhuisblad binnenpagina